Brukerhistorier

Over 10 millioner reisende har brukt CIBT og datterselskapet Visumservice til å få de nødvendige dokumentene til å reise til nesten alle land i verden. Vi tilbyr en rask og lettvint løsning for reisende med behov for visum og andre viktige dokumenter som kreves for innreise i mange land jorden rundt.  Vi går inn for å finne kreative løsninger når en reisendes tur står på spill. 

De følgende brukerhistoriene viser hvordan enkeltpersoner, bedrifter, turoperatører og cruiseselskaper drar nytte av å jobbe med oss.

Personlig oppfølging og profesjonell service

  1. Teknologi møter reiseinnovasjon

Problem: Et internasjonalt flyselskap, kjent for å ha den nyeste og ypperste teknologien, ønsket å tilby sine passasjerer øyeblikkelig godkjennelse av en australsk ETA-søknad. 

Løsning: CIBTs teknologiteam utviklet et program som lot passasjerene gå, på en sømløs måte, fra flyselskapets side til en merkevareportal, der de kunne få sin ETA i sanntid.  Passasjerer kan nå få godkjennelse til å reise til Australia på 5 minutter eller mindre.  Portalen gir også informasjon om de andre reisemålene flyselskapet dekker.  Flyselskapet kan stole på at passasjerene deres nå får helt oppdatert informasjon om australske ETA-godkjennelser og om visum generelt.

  1. Kreative løsninger for reisevisumer

Problem: Et stort cruiseselskap oppdaget under ombordstigningen til et 100 dagers cruise jorden rundt, at 8 passasjerer ikke hadde søkt om noen av de nødvendige visumene.

Løsning: En av CIBTs visumkonsulenter ble sendt til skipet med søknadsskjema for visum for alle landene. Etter å ha samlet inn passene og nødvendig informasjon, kontaktet CIBT de ulike ambassadene og sørget for ekspressbehandling.  Saksbehandleren vår tok fly til det neste anløpsstedet og leverte personlig passene og de nødvendige visumene til skipets purser.

  1. Personlig service døgnet rundt

Problem: En banksjef var på vei tilbake til Norge med et fly som skulle ankomme tidlig neste morgen. Han måtte så fly ut igjen til India senere samme dag, men hadde ikke det nødvendige visumet.

Løsning: CIBT ble enige med banksjefens sekretær om å hente garantibrevet, invitasjonen og passfoto den dagen. Da den reisende ankom flyplassen neste morgen kl. 8, sto CIBT klar med sin møteservice.  Den reisende skrev under på søknadsskjemaet, ga passet sitt til CIBTs visumekspert, og dokumentene ble sendt ekspress til Indias ambassade for å bli behandlet samme dag. CIBT hentet det utstedte visumet og leverte passet til banksjefens kontor før han dro til flyplassen samme kveld.

  1. Lagarbeid gir vinnende resultater

Problem: Et fotballag i øverste divisjon fikk kort varsel til å skaffe flere visum for at spillerne deres skulle kunne være med i en oppvisningskamp i Russland.  Imidlertid var spillerne ute av landet på ferie.

Løsning: CIBT og lagets reiseledere ble enige om en plan for å sende inn visumsøknader og invitasjonsbrev på vegne av lagets spillere, få utstedt nye pass for spillerne og få invitasjoner til Russland. Visumsøknadene ble ekspressbehandlet ved ambassaden, og laget kunne reise i tide til kampen.

Velg Visumservice

Raskt.  Visumservice er den raskeste måten å få visum på.

Enkelt.  Visumservice kan hjelpe.  Visumekspertene våre er tilgjengelige på telefon eller e-post.

Sikkert. Visumservice har den høyeste bransjestandarden for datasikkerhet.

Digital fototjeneste

Den digitale fototjenesten fra Visumservice er en perfekt måte å levere inn et digitalt passfoto til din visumsøknad. Last opp ditt foto, og våre foto-eksperter vil sørge for at det oppfyller kravene som stilles for din visumsøknad før det skrives ut og sendes til ambassaden.

Les mer

Premium Service

La vårt team av eksperter gjøre visumsøknaden din rask og enkel. Fra en-til-en-konsultasjoner, påminnelser og trinn-for-trinn-hjelp, kan du være rolig og vite at visumekspertene våre vil hjelpe deg med å få søknaden og dokumentasjonen riktig første gang.

Les mer