Kundeløsninger

CIBT og datterselskapet Visumservice er stolte over å betjene kunder i en lang rekke ulike bransjer.  Over 10 millioner reisende har brukt tjenestene våre til å få de nødvendige visumene til nesten alle land i verden. 

Vi leverer skreddersydde og fleksible løsninger til organisasjoner av alle størrelser, tilpasset deres ulike behov – fra verdens største konserner til småbedrifter – og til alle typer bransjer, inkludert cruiseselskap, turoperatører og reisesselskaper. Organisasjoner som benytter CIBT og datterselskapet Visumservice, kan tilby sine ansatte og kunder et komplett utvalg av tjenester som legger til rette for rask og enkel administrasjon av utenlandsreiser.  Vi har verktøyene, erfaringen og det globale nettverket som er nødvendig for å håndtere byråkrati på en effektiv måte og framskynde behandling og levering av visum.

Skreddersydde tjenester fra Visumservice kan inkludere:

  1. Kundeservice og -støtte. Raske, effektive og kunnskapsrike visum- og legaliseringseksperter er tilgjengelige 12 timer om dagen.
  2. Ledelsesrapportering.  Visumservice kan tilby detaljert rapportering av en klients kontoaktivitet, slik at klientene får en bedre forståelse av sine totale visum- og legaliseringsutgifter.
  3. Viktige varsler.  Visumservice gir deg beskjed om viktige oppdateringer i forhold til reisekrav og -opplysninger.
  4. Tjenester på stedet.  Visumservice kan lære opp og plassere personell der bedriften din er, eller betjene forretningsbehovene dine med et eget støtteteam for bedriften ved vårt eget kontor.
  5. Egne kontoansvarlige.  For store klienter kan Visumservice utnevne en egen kontoansvarlig som vil være ansvarlig for forretningsforholdet.  Denne erfarne medarbeideren hos Visumservice vil være ansvarlig for å håndtere saker på dine vegne til din fulle tilfredshet.
  6. Unike tjenester.  Visumservice har et omfattende utvalg av unike reisetjenester, fra «samme dag»-behandling og levering sent på kvelden, til levering på flyplass m.m.  Vi streber etter å gi en uovertruffen service som oppfyller våre klienters mange reiserelaterte behov.
  7. Fellesmerket nettportal.  Visumservice kan skreddersy nettsiden som brukes av en klients ansatte eller kunder, slik at den viser klientens varemerke og inkluderer spesielle meldinger.
  8. Ordresporing i sanntid.  De reisende får en automatisk e-post når søknaden deres er mottatt av Visumservice, innsendt til den utstedende myndigheten, og på vei tilbake. Det nettbaserte sporingsverktøyet fra Visumservice gir brukere tilgang til status- og sporingsdata i sanntid for søknader som er under behandling.

Velg Visumservice

Raskt.  Visumservice er den raskeste måten å få visum på.

Enkelt.  Visumservice kan hjelpe.  Visumekspertene våre er tilgjengelige på telefon eller e-post.

Sikkert. Visumservice har den høyeste bransjestandarden for datasikkerhet.

Digital fototjeneste

Den digitale fototjenesten fra Visumservice er en perfekt måte å levere inn et digitalt passfoto til visumsøknaden din på. Bare last opp bildet ditt, og foto-ekspertene våre sørger for at det oppfyller kravene som stilles for søknaden din før det skrives ut og sendes til ambassaden.

Les mer

Premium Priority

Har du det for travelt til å søke om visum?  En Premium Priority-konsulent fra Visumservice vil håndtere hele prosessen fra begynnelse til slutt, med den nødvendige fagkunnskapen for å sikre at søknaden din godkjennes så fort som mulig. Opplev hvor lettvint og sikkert alt blir med Premium Priority, vårt høyeste nivå av personlig, tilpasset service.

Les mer