Ledelse
Visumservice har en høyt kvalifisert og motivert ledergruppe med inngående bransjekunnskap, bred erfaring og unike ferdigheter.Lederteam i Norge
Florent Frapolli kom til CIBT i 2012, og er administrerende direktør for Europa-regionen. Med ham som leder har CIBT gjort en rekke oppkjøp, og utvidet virksomheten til 12 land i Europa. Florent har veldokumenterte resultater med å få bedrifter til å vokse og utvikle seg samtidig som kundeservicen holdes på høyeste nivå. Før han kom til CIBT, hadde Florent lederstillinger hos G4S i luftfartsbransjen, hos DMD i markedet for underholdning ombord på fly (IFE) og hos Iron Mountain i dokumentbehandlingsbransjen. Florents fokus er å utvikle den europeiske virksomheten ved å bruke kvalitetsdrift til å øke lønnsomheten. Florent er utdannet ved Université d’Aix-Marseille.
Mikkel ble en del av CIBT i 2019 som operativ direktør for CIBTvisas i Tyskland og Østerrike. Tidligere var han COO i Comet Consular Services. Han har over fem års erfaring i reiselivsbransjen, med omfattende operasjonell og kommersiell erfaring. I tillegg til en lang militær karriere med flere utplasseringer til konfliktområder rundt om i verden, har Mikkel en utpreget utdanningsbakgrunn, med fokus på ledelse og administrasjon av selskaper. I tillegg til stillingen som operativ direktør, har Mikkel styreverv i flere relevante foreninger
Carsten startet i CIBT i 2018 som Managing Director i Visumservice i Norden samt som ansvarlig for alle aspekter av Visumservice sin virksomet i Sverige. Han har over 11 års erfaring i reisebransjen, inkludert ledet bade drifts-og salgsteam. Før han begynte i visumbransjen har Carsten jobbet innen logistikk, detaljhandel og reisebransjen og i den Kongelige Danske Hæren. Han er en erfaren leder som har jobbet i mange forsjellige land og kulturer. Carsten er fokusert på å utvikle det Nordiske markedet til sitt fulle potensial og sørge for at kundene våre har tilgang til de beste tjenestene på markedet.
Ashok Sharma er Operations Dirctor I Europa og er ansvarlig for alle operative aspekter av virksomheten til CIBT i våre 12 Europeiske land. Siden han begynte i CIBT i 2010 har Ashok jobbet i en rekke avdelinger og fått omfattende kunnskap om virksomheten. Før han begynte i CIBT jobbet Ashok i ING Direct. Han er motivert for å sikre at de Europeiske operasjonelle teamene gir det høyeste nivå av serivce til kundene våre hver eneste gang de kontakter CIBT.