Tjenester på stedet

Stedstedene kan være en effektiv løsning for organisasjoner som konsekvent behandler et stort antall reisevisum og passprogrammer eller krever det høyeste nivået av tilpasset tjeneste.Visumservice kan trene og plassere ansatte på forretningsplassen din eller service dine forretningsbehov ved å tilby et dedikert team av støttepersonale i våre egne kontorer. Visumservice tilordner en dedikert kontoadministrator til å administrere forholdet ditt. Denne senior Visumservice -medarbeideren vil være ansvarlig for å jobbe på vegne av deg for å sikre at vi gir høyest mulig service og støtte til organisasjonen. Visumservice vil utvikle og gi kvartalsvise rapporter som beskriver kontoaktivitet.

Visumservice’s Tjenester på stedet inkluderer:

  1. Dedikert stab.  Visumservice kan gi dedikert opplært personale til å møte spesifikke organisatoriske behov.
  2. Personlig service. Nære arbeidsforhold med organisasjonsansatte gir direkte “ett-til-ett” tjenestemodell. Ansatte hører en kjent stemme og arbeider med samme kontakt for alle forespørsler som blir behandlet.
  3. applikasjonManagement. Visumservice tilbyr to måter å administrere alle applikasjoner når du sender arbeid til stedet. Kunden kan velge å bestille online eller bruke et manuell bestillingsskjema. I så fall vil Visumservice -personalet fullføre bestillingsprosessen på vegne av den ansatte.
  4. Utenom Service.  Visumservice opererer kun i Storbritannia uten aksept og behandlingstjeneste. For å imøtekomme våre kunders reisebehov, bemanner Visumservice en ledig arbeidsansvarlig for å hjelpe kunder med siste øyeblikk eller nødreisevisum og passbehandling. Etter avtale kan arbeid leveres til vårt kontor før eller etter vanlig arbeidstid. Våre Out of Hours Service sikrer at klientvisumapplikasjonen din deltar på den kvelden og er klar for innkvartering neste dag.
  5. Henting på flyplass. Visumservice hjelper kunder med å nå korte tidsfrister med vår flyplasslevering. Vi kan arrangere levering av pass til flyplasser for reisende som har søkt visum i siste liten.
  6. Egen database.  Visumservice kunder og klienter kan få tilgang til en proprietær, state-of-the-art database som inneholder alle de spesifikke reisekravene til nesten alle destinasjoner i verden. Visumservice gir hver reisende en tilpasset Visumservice applikasjonspakke som inneholder enkle og komplette instruksjoner som er spesifikke for deres reisevisum eller passbehov.
  7. Samme dags underleveranser. Visumservice kan behandle reisevisum og pass på så lite som en dag. Søknader mottatt på kontoret vår innen kl. 08.00, sendes til den aktuelle ambassaden eller konsulatet samme dag vi mottar dem. Arbeid blir aldri satt på vent eller forsinket uansett tidsfrist.
  8. Schengen Visas. Visumservice har akkreditering i alle Schengen ambassader som tillater tredjeparts innsending. Vi er et av de få selskapene på den akkrediterte listen på ambassader i Frankrike, Sveits og Ungarn.
  9. Ambassadens nedleggelser og oppdateringer. Visumservice distribuerer en 'Ukentlig oppdatering' e-postvarsling som rådgiver klienter om viktige konsulære endringer og problemer.

Kontakt oss

Ønsker du å få et konfidensielt pristilbud fra Visumservice for foretaket ditt?

Visumservice er tilgjengelige for å diskutere behovene dine.  De kan nås på telefon 22 38 08 00.

Servicesatsing

Det globale teamet av visum- og legaliseringseksperter hos Visumservice er fokusert på å gi kundene og klientene våre personlig oppfølging og profesjonell service på høyeste nivå. Visumservice arbeider for å fortsatt være den raskeste, enkleste og sikreste måten å få visum på.

Hold deg oppdatert

Få ukentlig oppdatering fra Visumservice for oppdatert informasjon og endringer.

Les mer